Saturday, May 16, 2009

PAGOL 1000 AUTOMATIC YEAR 1960 (SOLD)

JENAMA PAGOL 1000 SWISS MADE
WITH GOLD RING
Gambar semua ini aku ambil pagi tadi Saturday 16 Mei 2009

Engine Swiss Made dijana secara Automatic 25 Jewels
Siap engine overhall & dalam engine kesemuanya masih original
Casingnya besar sikit dari duit RM0.50 sen

Crown aku dah ganti baru

Jam ini juga adalah waterproof, incarbolic & antimagnetic
Kalau nak tengok besar dan jelas klik gambar diatas mengenai apa yang aku tulis

Cermin jam ini original
Tali leather aku ganti baru
Muka jam ini memang cantik gileeer
Pendek kata payah nak jumpa jam lama gold ring termasuk nombor dan wording warna gold, Kalau pun jumpa dah pasti pudar warna emasnya. Aku bagitahu ianya original.
Apabila jam ini terkena cahaya matahari pasti bersinar terutamanya kalau kita tengok ring,
tulisan jenamanya bersinar, nombor jam serta tangan pendek dan panjangnya juga bersinar keemas-emasan.
Pada muka jam tertulis Pagol 25 Jewels, 1000, ada pokok kelapa sawit
Aku sarungkan pada bantal jam bagi dia tidur sikit tengok memang cantik.
Pendek katanya jam ini besarnya sama dengan jam Rado Voyager
Paling cantik sebab jam ini complete ada hari dan tarikh sekali untuk memudahkan pemiliknya
Sekali lagi aku kata engine jam ini aku dah buat complete overhall dan servis full clean.

Pada casing jam ini ada tulis nombor 695501.

Ini kalau nak tengok Casing Jam ketika mencengkam body. klik gambar untuk lebih besar dan jelas.

Ini aku bagi lagi gambar engine supaya kau orang tengok lebih jelas
Price SOLD
Mr Aslan Hazdi, Shah Alam

No comments:

Post a Comment